Monday, December 6, 2010

Horoskop & Pasangannya


CAPRICORN

Korang ni jenis yang agak pendiam, agak cerewek, mementingkan kesempurnaan, rajin dan mempunyai cita-cita yang tinggi. Capricorn ni horoskop mak aq dan agak serupa dengan apa yang tertulis kat sini. Maksudnya boleh percaya la ni kan. So, pasangan yang padan dengan korang ialah Aquarius, Taurus, Leo &  Gemini.


SAGITTARIUS




Korang ni jenis yang bersemangat, sukakan cabaran dan seorang yang penyabar. Sagittarius juga seorang yang berdikari dan bekerja keras. Ni horoskop bapak aq tapi penyabar tu bukan salah satu sifatnya. Dia tu panas baran tau. Takut aq. So, pasangan yang sesuai dengan korang ialah Cancer, Aries, Leo & Capricorn. Patutlah bapak aq boleh dengan mak aq yek. Mak aq kan Capricorn. Cehh Wahh….




SCORPIO



Korang  kategori  orang yang teliti, dan selalu memikirkan matang-matang terlebih dahulu sebelum bertindak. Kegigihan dan ketekunan bekerja membuat korang  akan meraih kejayaan. Korang juga kategori orang pendiam dan juga pendendam. Korang juga dikatogerikan sebagai seorang yang setia kepada pasangan korang. Bab ni la yang paling aq menyampah.Ni horoskop aq & ada gak yang betul tapi aq nak tambah skit  yang aq ‘underline’ tu. Scorpio ni jenis yang akan buat kerja bersungguh-sungguh atau tidak sama s’kali. That’s mean, kalu aq buat benda yang aq ska, aq akan buat betul-betul tapi kalu sebaliknya baik korang  tak yah kasi aq buat benda tu. Memang tak ‘prefect’ la jadinya. Lagi teruk adalah. Yang pendendam  aq tak tahu la sebab s’takat ni aq tak de musuh lagi. Pendiam plak bila geng  aq tak de kat situ so diam la s’kejap. Pikir  topik nak borak. So, pasangan yang sesuai dengan korang ialah  Virgo, Cancer, Aquarius & Sagittarius.


(Sedih, nape Gemini tak de. Tapi horoskop Gemini ada Scorpio sebagai pasangan. Maknanya aq yang tak s’suai dengan dia, bukan dia yang tak s’suai dengan aq . Sori, panjang la plak. Ter’over’ la plak…hihi)

 

LIBRA

Korang termasuk orang yang tidak boleh diajak berkomitmen, selalu ragu-ragu, dan selalu di dalam  kebingungan. Tapi korang termasuk orang yang mempesona dan mempunyai naluri yang kuat terhadap pasangan/kekasih korang. Juga seorang yang pandai bergaul dan bersosial. Pasangan yang sesuai  dengan korang ialah  Aquarius, Virgo, Scorpio & Pisces

 
LEO
 
Korang dikategorikan jenis yang orang  mempunyai jiwa seorang pemimpin, mempunyai percaya diri yang sangat tinggi dan cenderung sombong. Juga seorang yang berani,  sukakan cabaran dan agak mementingkan diri. Ni horoskop kakak aq dan kebanyakannya betul. Aq naik menyampah sebab ulasan horoskop dia ni lagi ‘best’ dari horoskop aq.
So, pasangan yang sesuai dengan korang  ialah  Virgo, Gemini, Libra &  Sagittarius.



CANCER




Korang  jenis  orang yang sentimental terhadap orang lain, akan tetapi dalam hubungan percintaan korang termasuk orang yang setia dan penuh perhatian. Korang juga  seorang yang cerdas dan mempunyai daya  ingat yang tinggi. Pasangan yang sesuai untuk  dengan korang ialah  Gemini, Sagittarius, Aquarius & Libra




GEMINI


Korang jenis orang yang lincah, bijak berbicara dan berkomunikasi dan sangat peka terhadap perasaan orang lain. Korang di sukai ramai orang disebabkan  kepintaran anda,kecerdasan dan mudah bergaul dengan  semua orang.  Ini membuatkan  orang suka dan menyenangi anda .
Pasangan yang sesuai dengan korang ialah  Aquarius,Gemini,
Scorpio & Capicorn.  Yeah, Scorpio ada. Ada cann ni…hehex




TAURUS


Korang  terdiri daripada jenis orang yang keras kepala, akan tetapi juga seorang yang penyabar dan ramah terhadap semua orang.
Pasangan yang sesuai dengan korang ialah  Cancer, Virgo, Capricorn  &  Pisces




ARIES

 





Korang  termassuk orang yang berjiwa pemimpin, agresif,  tidak sabar dan mempunyai cita-cita yang tinggi untuk meraih kejayaan. Pasangan yang sesuai dengan korang ialah Aquarius, Sagittarius, Taurus & Scorpio




PISCES


Korang  termasuk orang yang suka menolong dan sensitive terhadap perasaan orang lain. Penuh kesabaran dan dan sangat memcintai pasangannya. Pasangan yangsesuai untuk korang ialah  Taurus, Cancer, Scorpio &  Capricorn





AQUARIUS
 




Korang ni jenis orang yang possessive, suka mengatur pasangan anda kerana  takut kehilangannya. Mempunyai semangat yang tinggi untuk mencapai kejayaan dan tidak malu melakukan segala sesuatu agar berjaya.
Pasangan yang sesuai dengan korang ialah  Scorpio , Gemini, Leo & Sagitarius.






VIRGO 

 Korang ni jenis orang yang mempunyai sifat dingin dan pendendam. Akan tetapi, anda mempunyai jiwa sosial yang tinggi dan disegani orang lain. Yang ni aq tak tahu la sebab adik aq berlawanan sekali dengan ulasan yang tertulis kat sini. Yang pasti adik aq memang pemalu orangnya. Malu apa entah. Orang kata dia comel pun dia malu. Pelik aq tapi memang dia ‘cute’ pun. Biasa la, dia orang  kan kembar. Nasib baik bukan kembar siam. Sedih aq nanti.
Ok, bagi korang, pasangan yang sesuainya ialah Gemini, Leo, Libra &  Aquarius.


(p/s~ aq tulis ni bkn ikut sedap aq jek yer tp b'dasarkn sumber2 yg aq cari,,, kang x pepasal aq jd mangsa kalu benda ni x btol... aq 'translate' ikut ayat aq jek bru bez
amaran: this is juz for fun,, don't take it seriously, okey)

No comments:

Post a Comment