Monday, January 16, 2012

Bola ke Pemain Dia ??!

Hey there,, welcome to my blog... Here is the only place that I can express myself by writing anything that through my mind... Bab kata OM (orang melayu) sesuka hati aku lahh,, hee ~.~

Okay, entry aku kali ini is about 'bola'.. Aku sebenarnya pelik la juga tengok orang apsal la dia orang ni ska sangat tengok bola,, apa ke benda yang best sangat pasal bola ni... Sampai aku kena rebut tv ngan bapak aku.. kalu s'takat adik aku takyah rebut aku dah menang dah... So, I'm decided to join them watch 'bola programme'... Yang hari tuh, apa tu 'SEA GAMES'.. Ye, thats right... yang Malaysia menang menentang Indon tu.. Yang sampai orang Indon menangis-nangis ntah apa-apa tu.. Well, peminat tegar maybe or malu kalah ngan Malaysia... Hmmm, I don't know !!

Actually apa yang aku nak citer sebenarnya ialah lepas aku sendiri tengok bola aku pun dengan beratnya mengaku ' thats not bad'... Okay jek, best gak rupanya... Tapi korang jangan salah faham maksud aku,, aku suka bukan d'sebabkan 'game' dia or 'bola' tuh... Aku suka sebab pemain dia yang nak kata nsem tak lah cuma 'sweet' tu ada... hahah, aku memang gatal kalau korang nak tahu.. Gatal tu tak b'maksud aku 'raba' or else cuma 'gatal' aku ni gatal yang suka tengok-tengok lelaki... Gatal gitu-gitu jek, relax r... Aku masih muda remaja ^.^

Antara reason-reason lain kenapa aku tengok bola that day is because si 'E', 'A' and 'C' pun suka tengok bola... malu r aku semua geng-geng aku tengok, aku sorang jek tak tengok kan... satu lagi sebab bila tengok ramai-ramai ngan family bapak aku memang 'kaki m'ngutuk'... Ada jek tak kena, best plak tu dengar dia m'ngutuk... Patu bila gol boleh jerit kuat-kuat 'GOLLLLLLLLLL'... Okay antara pemain yang menarik minat aku is these two...

   
Biodata Baddrol Bakhtiar
Nama penuh: Baddrol bin Bakhtiar
Tarikh lahir: 1 Februari 1988
Tempat lahir : Sungai Petani, Kedah, Malaysia
Ketinggian: 1.82 m
Posisi :  Sayap Kanan
Pasukan : Kedah
Facebook Baddrol Bakhtiar : Baddrol.7


Well, ni pemain favourite aku. Kapten 'Harimau Muda'. Nak kata dia nsem taklah cuma ntah la apsal bila aku tengok dia main aku macam boleh kenal jek peribadi dia. Aku tengok dia ni 'macam' sorang yang lebih senang b'sendirian... Aku kata 'macam' okay.. Lagi pun aku tengok dia tunjuk kan sikap 'leadership' dalam games tersebut sampai kena layang kad kuning brape.. Kesiannn





Nama: Syahrul Azwari Bin Ibrahim
Asal: Kelantan
Tarikh Lahir: 12 Januari 1993
Umur: 18 Tahun
Jersi: Nombor 18
Posisi: Pemain Tengah
Pasukan: Malaysia, Harimau Muda.

Ni sorang lagi pemain yang aku suka 'Syahrul'.. Haaa, yang ni aku suka sebab aku rasa dia nsem.. Siap gado lagi ngan si 'A' ni. Aku kata nsem dia kata tak. Pantang sungguh aku kalau orang yang tak s'kepala ngan aku ni.. Sama jek macam 'Abang Kantin' yang dalam entry aku http://fatbunny29.blogspot.com/2011/06/helo-jejaka-jambu-kantin.html ni... Hahah, just kidding... Lain orang lain citarasa, kalu sama habis semua lagi aku suka kena kebas,, huhu


p/s~ yer, ni citer lama tapi masa citer ni 'hot' dulu aku takde masa nak update

No comments:

Post a Comment