Saturday, January 14, 2012

Syok La Pergi Karnival Tadi ^_^

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera...

Like the last entry, aku dah kata nak citer pasal karnival kan... Today my friends and I pergi Karnival 'Jom Masuk U' yang b'langsung pada 14-15 Jan b'tempat di SASICC, Kuantan b'mula pukul 9.00 a.m - 6.00 p.m... At the first aku ajak geng-geng aku p ngan aku tapi si 'C' jek dapat pergi... Si 'E' yang at the firts ' nak nak nak ' tuh cancel our date koz nak ikut akak dia p bandar... Ada ke patut ?? So sebab si 'E' ni tak pergi so si 'A' ni pown tak pergi r... Si 'A' ni kan rapat ngan si 'E' ni !!

So bagi m'menuhkan ruang yang ada dalam kereta bapak aku ni aku pown ajak la si 'F' ngan si 'P' ni,, bukan makin berat makin banyak ke minyak kereta kena guna,, nasib baik bukan aku yang drive kalu tak aku kutip siap sorang RM 10 wat tambang minyak.. bapak aku plak jadi driver tak b'bayar...

" Terima Kasih Abah koz bawak kita orang "

 Masa nak ambik si 'P' ni ada la incident yang tak b'bpe enak,, motor belakang bapak aku hampir t'langgar bontot keta bapak aku sebab bapak aku brake m'ngejut kan.. aku mana tahu rumah si 'P' ni, aku suruh dia tunggu tepi jalan so bila nampak bapak aku dah ke depan tuh cepat-cepat lah aku sound bapak aku... Anyway, everythings fine now !! We're got home safely... kita orang sampai sana dalam pukul 11.00 pagi gitu..

Actually, yang aku bebel panjang-panjang ni s'benarnya apa yang aku nak citer nya mende nih... Kat dalam SASICC tu kan banyak booth-booth yang ada so sampai kat booth KIPSAS ni ada la mamat sorang yang layan kita orang ni m'ngakunya pensyarah kat KIPSAS tu (muka muda)... Lepas dah abis tanya-tanya tuh kita orang borak-borak la dulu menda yang tak b'kaitan sangat dengan 'U'...


Pensyarah: Dulu 'trial' dapat brape??
Kawan2: hahha (senyum jek)
Fatbunny: 6A 'sambil senyum' (bukan nak blagak apa, dah kalau result oke apa nak malu.. so aku jawap jek ler dengan bangga nya... npe?? korang rse aku blagak ker?? )
Pensyarah: (pandang sambil tunjuk 'good')... so pas ni bole r ambil cikgu erk??
Fatbunny: Buat apa?? bapak saya dah cikgu tak kan saya pun nak jadi cikgu kowt !!
Si 'F': Takpe, ikut tradisi keluarga..
Pensyarah: Lepas ni mintak la jadi cikgu... Mintak jadi cikgu sukan erk !! (sambil senyum2)
Kawan2: Hahahhha (kalau korang ni sensitive korang mesti tahu apa maksud lecturer tuh)
Fatbunny: pura2 ketawa (dalam hati " amboi sedap nya mulut perli aku, nasib baik aku ni bukan jenis sensitive kalau tak b'ubah abis dah 'air muka' aku... )

Okay, b'gitu la kisahnya experiance pergi karnival... K'betulan tempat tuh dekat dengan ECM so pastu kita orang lepak la jap kat mall... THE END !!











p/s~ picture aku tiada di atas yer, banyak cantik nak tengok muka aku... lambat lagi :p

No comments:

Post a Comment