Saturday, January 14, 2012

Welcome Back !!

Hey,, what up guys/girls.. kalau d'tengokan dari entry aku yang last kan mesti korang t'tanya-tanya ke mana aku menghilang.. sapa yang tak t'tanya tuh memang cari pasal ngan aku lah, baca entry aku boleh tapi tak miss pun aku... whatever !! apa-apa hal aku nak ucapkan 'Happy New Year' walaupun dah t'lambat 14 days.. Aku memang sokmo lembab skit kiranya tak up-to-date la.. bese r,tahun yang busy tuk budak SPM ! daripada aku cara blog baik aku cara study aku,, kang result ke mana aku sendiri ntah ke mana... korang nak tanggung -.-''

Actually banyak yang aku nak citer dalam blog aku ni tapi d'sebabkan masa tak m'gizinkan d'tambah ngan 'berukband' yang suka cari pasal ngan aku so aku batal kan cita-cita murni aku tuh.. Antara topik-topik yang aku nak citer walaupun ni dah kira tak ikut p'kembangan semasa ialah...

1. Pasal bola (SEA GAMES)... dh b'zaman dah topik ni
2. Kucing aku
3. SPM
4. Diet
5. Hair cut
6. Job list
7. Blajar motor
8. Boyfriend (naa,, tak mau.. sebab aku dah lupakan niat aku nak cari bf, wat pe 'kapel' kalu hati tak ska)
9. Karnival Jom Masuk U (haa, yang ni up-to-date.. baru hari ni karnival tuh... sat erk, nangti kawe citer)

So lepas aku dah puas m'bebel ntah apa-apa nih, aku ingin 'welcome myself' setelah lama m'nyepi dari update status or new entry.. tahun baru mesti azam pown baru kan, azam aku tahun ni nak get a good result, masuk 'U' kat KL, ambil seni bina walaupun takde asas lukisan, kurus 10 kg s'blum ambik result and the most importanting nak jalani a good life... nak cari kawan banyak-banyak (friends can make me happy).. ^_^

No comments:

Post a Comment